Uşak Üniversitesi İletişim Fakültesi

Uşak Üniversitesi İletişim Topluluğu ve Muratbey markası işbirliğinde gerçekleştirilen Burgu ile Reklam Zamanı Yarışması’nın ödülleri sahiplerini buldu.

Uşak Üniversitesi’nde gerçekleşen yarışma final etkinliğinde finalistler; iletişim ve reklamcılık sektöründen uzman jüri üyeleri, İlancılık Reklam Ajans Eş Başkanı Ender Merter, Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen, Genna Reklam Ajans Başkanı A. Selim Tuncer, Aklı Fikri Sosyal Medya Ajans Başkanı İlker Müftüoğlu, Aristo İletişim Ajans Başkanı Çınar Ergin, Uşak Üniversitesi öğretim üyeleri Doç. Dr. Murat Sezgin, Doç. Dr. Zülfiye Acar Şentürk, Dr. Öğretim Üyesi Polat Can, Öğretim Görevlisi Necla Kuduz ve konuklar karşısında proje sunumlarını yaptı.

Etkinlik Uşak Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı M. Murat Öntuğ, Uşak Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Doktor Zülfiye Acar Şentürk ve Muratbey Gıda İş Geliştirme ve İletişim Direktörü Gülnur Uluğ’un açılış konuşmaları ile başladı.

Etkinlik Genna Reklam Ajans Başkanı A. Selim Tuncer’in Reklam, Marka, Soyut Şeyler Ekonomisi başlıklı konuşması ve Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in sektör üzerine verdikleri seminer ile devam etti.

Seminerler ardından finalist projelerinin 15 dakikalık sunumları jüri üyelerinin değerlendirmesi ve kokteyl ile devam etti.


Kapanış konuşmalarını İletişim Topluluğu Danışmanı Arş. Gör. Dr. Onur Keşaplı, Topluluk yönetiminden Yarışma Genel Koordinatörü Merve Soylu’nun yapmaları ardından Topluluk Başkanı Sevde Karaman finalist öğrencilere teşekkür belgelerini verdi.


Jürinin yaptığı oylamalar sonucunda yarışmanın birincilik ödülünü “En Burgulu Anlar” projesi ile İstanbul Aydın Üniversitesi Reklamcılık Bölümü, ikincilik ödülünü ”Abartıyoruz” projesi ile Ege Üniversitesi Reklamcılık Bölümü, üçüncülük ödülünü ise Erciyes Üniversitesi Radyo Televizyon ve Sinema bölümü “Dünyalının Elinden Dünyanın Peyniri Muratbey Burgu Peyniri’’ adlı projeyle kazandı. Muratbey markası yarışmada ayrıca dördüncülük ödülü verilmesi kararlaştırılırken bu ödülü “Burgunun Hayatımıza Dokunuşu” ile “Burgula” projeleri paylaştı.

Üniversite öğrencilerini mezuniyet öncesinde sektöre hazırlamak ve yaratıcı fikirlerini desteklemek için gerçekleştirilen bu etkinlikte Uşak Üniversitesi İletişim Topluluğu, Türkiye’deki tüm üniversiteler tarafından yarışmaya büyük ilgi olduğunu ve yarışmanın gelenekselleşmesini hedeflediklerini açıkladı.


15 Mayıs 2019