Uşak Üniversitesi İletişim Fakültesi

Uşak Üniversitesi İletişim Topluluğu'nun reklam günleri üst başlığında bu yıl 2-3-4 Mayıs tarihlerinde ikincisini gerçekleştireceği ve tema olarak reklamda bilinçaltının işleneceği "İletişimde Reklam Arası", aynı zamanda üniversite öğrencilerimizin katılımına açık afiş yarışmasını kapsıyor. Bir sonraki yılın temasının ve afişinin belirleneceği yarışmanın son başvuru tarihi 2 Mayıs 2016. Katılım koşulları ise şu şekilde;
 

*Uşak Üniversitesi öğrencisi olmak.

 * Katılımcıların 2017 yılında gerçekleşecek olan 2. İletişimde Reklam Arası Etkinliği için seçecekleri bir konu veya tema kapsamında afiş tasarlamaları beklenmektedir. Afişte;

Hazırlanacak afişin konu ve teması “ teknik-kompozisyon ve anlatım” açısından bir bütünlük sağlanması beklenmektedir.

*Son başvuru tarihine kadar öğrenciler yarışmaya katılabilir.

*Afişin yarışma tarihi içerisinde yapılması zorunludur.

*Yarışmaya gönderilecek afişlerin daha önce herhangi bir yarışmada yayınlanmamış ve derece almamış olması gerekmektedir.

*Her katılımcı en fazla (  1  ) adet afiş ile yarışmaya katılabilir.

*Yarışmaya eser gönderenler; eserlerin kendilerine ait olduğunu beyan ve taahhüt etmiş sayılır. Aksi halde  İLETİŞİM TOPLULUĞU herhangi bir sorumluluk kabul etmez.

*Afişler internet ortamından bizim belirlediğimiz adrese yollanacaktır.Adres; iletisimtoplulugu@usak.edu.tr

* Eserler katılımcılara iade edilmeyecektir.

*Açılmayan ya da okunmayan afişlerden, kayıtlarından Uşak Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim Topluluğu sorumlu değildir. Bu durumda katılımcı yarışma dışı kalacaktır.

*Uşak Üniversitesi İletişim Fakültesi ve İletişim Topluluğu ödül almış olan bu eseri kurum basılı ve görsel yayınlarında, web sitesinde duyuru ve tanıtım amaçlı olarak eser sahibinin adını belirterek kullanabilecektir.

*2017 yılı içerisin de yapılacak olan Reklam Günleri ‘nde kullanılacaktır.

AFİŞ YARIŞMASI TAKVİMİ

Yarışma Başlangıç Tarihi:18.04.2016

Son Başvuru Tarihi:02.05.2016

 Seçici Kurul Toplantısı: 03.05.2016

Ödül Töreni: 04.05.2016

           

SEÇİCİ KURUL*

Murat SEZGİN

İsmail Hakkı KINALIOĞLU

Emre Vadi BALCI

Önder DENİZ

Salih TİRYAKİ

* Jürinin ödül vermeme hakkı vardır.

ÖDÜL    

250  TL

YARIŞMA DÜZENLEME KOMİTESİ

Nadriye ÇALIŞKAN

Nisa SİNOP

Gökçe TAŞKIRAN

İbrahim Sünger

Ali Yeşilyurt

 

ETKİNLİK DANIŞMANLARI

Doç. Dr. Murat SEZGİN

Arş. Gör. Onur KEŞAPLI

 

PROGRAM

2 MAYIS (M. Kemal Paşa Amfisi)

13.00 Açılış-Fuaye alanı

13.30 Açılış Konuşmaları

14.00-14.20 Türk reklam tarihinde akılda kalmış reklam videoları

14.20-15.30 Sırma AKCAN: Dergi Reklamcılığı

3 MAYIS

Atölye Çalışmaları

10.00-12.00 Rafet GEZERTEKİN

- Grafik Tasarım (İletişim Fakültesi Haber Atölyesi)

10.00-12.00 Levent DONDURAN

- Metin Yazarlığı (M.Kemal Paşa Amfisi)

4 MAYIS (M. Kemal Paşa Amfisi)

13.00-14.00 Sefer Darıcı: Subliminal İşgal, Bilinçaltı Reklam

14.00-14.30 İnternet üzerinde en çok izlenen ve paylaşılan reklam videoları

14.30-15.30 Oğuzhan Saruhan: İçerik Yönetimi, Reklam

15.30-16.00 Çekiliş ve hediye dağıtımı

16.00-17.00 Ödül Töreni ve kapanış

 

İLETİŞİMDE REKLAM ARASI 2 ETKİNLİĞİNDE GÖREVLİ ÖĞRENCİLER

- Seda Şahin

- Suna Çetin

- Sümeyye Kara

- Nadriye Çalışkan

- Nisa Sinop

- Gökçe Taşkıran

- Ali Yeşilyurt

- Mehmet Anıl Yiğit

- Gülsüm Güven

- Deniz Eren

- Selin Gündüz

- Ülkü Doğan

- Hüseyin Gezici

- Nilüfer Tepe

- Seda Ateş

- Ümit Tatıl

- Hakan Develi

 

- Hikmet Kaan Öztoker


26 Nisan 2016